poniedziałek, 4 listopada 2013

Ostry makijaż na imprezę!

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z kolejnym makijażem.
Dziś będzie to ostry, drapieżny, graficzny makijaż. Na pewno na imprezę i nie na co dzień.
Zapraszam do oglądania i komentowania!!


Lista kosmetyków:
Baza pod cienie -Essence I Love Stage
Cienie: Mariza -  Głęboka czerń, sypki cień cielisty beż, Inglot 423P
 Tusz do rzęs - Maybelline the colosal volume express
Podkład - Revlon Colorstay 250 Fresh Beige
Korektor pod oczy - Mariza, korektor rozświetlający jasny beż
Bronzer - Mariza Kulki rozświetlające ciemne
Usta - Mariza glamour line lip gloss w kolorze 27.

Mam nadzieję, że Wam się podoba. Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam!





7 komentarzy:

  1. bardzo fajny:)) wyraźisty, z pięknym cieniowaniem:)) chętnie sama czasem bawię się takimi majikażami:))

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do oceny moich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, podoba mi się ;) Brewki bym jeszcze do kompletu zdefniowała, ale to takie moje zboczenie ;D Czekam na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny makijaż !
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie dopracowany, podoba mi się
    ◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
    http://annacpozytywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kocie oko!
    przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń