środa, 27 listopada 2013

Pierwszy raz - paznokcie!

Witajcie!
Dziś miałam zamiar pokazać Wam moje dzisiejsze zakupy Rossmanowe, ale niestety padł mi aparat... :( Widocznie nie było mi dane chwalenie się zdobyczami. Ale to nic, na pewno to nadrobię. Zasieję odrobinę tajemniczości i rozbudzę Waszą ciekawość! :)
I dlatego właśnie postanowiłam skorzystać ze zdjęć, które zrobiłam wczoraj. I tak oto pierwszy raz na moim blogu pokazuje Wam paznokcie! :)
Nie jest to może jakieś zacne dzieło sztuki ale mnie się baaaaardzo podobają. Nie przepadam za noszeniem w okresie jesienno - zimowym jasnych, pastelowych paznokci - wolę je zdecydowanie wiosną i latem. Zimą korzystam z uroków ciemności :):)
Z góry przepraszam za skórki, dopiero dziś doprowadziłam je do porządku.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.






 Lakiery, których użyłam to:

Up Girls nr 32

H&M - Zoo

Zapraszam do oglądania i komentowania! :*


8 komentarzy:

  1. To Twoje pazury? :)))
    śliczne!
    www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje naturalne :) W końcu wróciły do formy sprzed katowania ich żelem :D Dzięki :*

      Usuń
  2. Chcę ten top z H&M!!!!!!!!!!! Normalnie cudo!! :D:D:D:D:D Dawno go kupiłaś? W ogóle to nie wiem dlaczego,ale blogger pokazuje Twoje posty na liście czytelniczej z wielkim opóźnieniem :( Dobrze,że mam Cię na fb i jestem na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daaaawno, kupiłam go rok temu na świątecznych wyprzedażach :(:( Ale zgadzam się, jest boski. Zdjęcia tego nie oddają... Lakier mieni się malutkimi drobinkami na wszystkie kolory tęczy :)
      Nie wiem, czemu blogger tak pokazuje moje posty. Ale dzięki temu zrobiłaś mi reklamę facebooka haha :D
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Szkoda,bo bardzo mi się podoba :( W połączeniu z tym ciemnym lakierem przypomina mi efekt galaxy ;D Hahah tak, to była reklama ukryta ;)

      Usuń
  3. ooo megaa ! przypomina mi troche czany piasek w wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetne pazurki, ładny efekt CI wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda to połączenia. A zazdroszczę Ci takich długich paznokci, moje odrosły ale widzę, że znowu muszę je obciąć bo nadal nie są w najlepszym stanie :(

    OdpowiedzUsuń