poniedziałek, 20 stycznia 2014

Liebster Blog Award po raz drugi :):)

Witajcie Kochane i Kochani bardzo serdecznie!

Wracam po kilkudniowej przerwie z luźnym postem. Post, a dokładniej TAG, który był już na moim blogu, (klik) ale bardzo chętnie biorę udział w TAGach i lubię odpowiadać na Wasze pytania, dzięki czemu macie okazję poznać mnie trochę bliżej :)
Zostałam zaproszona do zabawy przez Kosmetolożkę (klik).
A więc zaczynamy! :)

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Mój blog powstał z chęci podzielenia się ze światem swoją wiedzą i pasją, jaką jest makijaż i kosmetologia. Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga i jest! Nie ukrywam, że tworzenie do szuflady trochę mnie znudziło :P Miałam nadzieję, że mój blog pomoże bądź zainspiruje moich czytelników, a także doda im siły i motywacji do założenia i pisania bloga!

2. Czy pisanie bloga daje Ci satysfakcję? Dlaczego?
Oczywiście, że tworzenie daje mi ogromną satysfakcję! Oprócz tego, że robię to, co kocham, pokazuję to szerszemu gronu odbiorców to spełniam się 'wizażowo' :) Czytanie pozytywnych opinii daje powera i solidnego kopa motywującego do dalszego tworzenia. 

3. Jakie są według Ciebie minusy prowadzenia bloga?
Ubytek pieniędzy w portfelu :D
A tak na serio, nie zauważyłam żadnych minusów w prowadzeniu bloga, i mam nadzieję, że tak już zostanie :)

4. Czym zajmujesz się na co dzień?
To, co robię na co dzień, nie do końca jest związane z moją pasją i wykształceniem, ale rozwijam się i szukam nowych doświadczeń w innej dziedzinie życia :)

5. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Nic. Jestem szczęśliwą kobietą, zadowoloną z życia.

6. Co najbardziej lubisz u siebie?
Trochę narcystyczne pytanie, ale skoro już padło to na nie odpowiem :)
Z racji tego, że mój blog jest wizażowo - kosmetyczny odpowiem w takim aspekcie. Najbardziej lubię u siebie moje rzęsy, usta i włosy, których kiedyś szczerze nie lubiłam.
Jeśli jesteście ciekawe innej odpowiedzi na to pytanie to powiem Wam jeszcze, że lubię u siebie nieskończone pokłady optymizmu :)

7. Jakie są Twoje największe osiągnięcia w życiu?
Ukończenie wymarzonej szkoły oraz znalezienie pracy, w której spełniam się zawodowo.  Moim największym osiągnięciem jest stworzenie szczęśliwego i udanego związku, z partnerem, którego nie zamieniłabym na żadnego innego.

8. Jakie cechy charakteru lubisz w ludziach?
Szczerość, otwartość, posiadanie swojego zdania, uczciwość, lojalność, kierowanie się swoimi poglądami a nie stereotypami. 

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy?
Peeling.

10. Czy korzystasz z zabiegów kosmetycznych?
Tak, chociaż już zdecydowanie rzadziej niż kiedyś.

11. Kosmetyczka czy kosmetolog?
Kompetentna osoba, z dużą wiedzą :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was odpowiedziami na pytania.
TAGuję wszystkich, którzy mają ochotę dać się poznać nieco bliżej :)
Oto moje pytania:

1. Kosmetyk, którego zakupu żałujesz. Dlaczego?
2. Kolor, którego w makijażu nigdy byś nie użyła?
3. Co sprawia Ci największą trudność w makijażu?
4. Co sądzisz o operacjach plastycznych?
5. Jakie masz plany związane ze swoim blogiem?
6. Cecha, której u siebie nie znosisz?
7. Grupa znajomych czy jedna przyjaciółka/przyjaciel?
8. Optymistka czy pesymistka?
9. Huczne wesele czy kameralne przyjęcie?
10. Gdzie leży granica, której nigdy nie przekroczysz?

Czekam na Wasze odpowiedzi!
Oczywiście dajcie znać w komentarzach, jeśli zdecydujecie się odpowiedzieć na ten TAG.

Buziaki! :*


4 komentarze:

  1. Witaj :) trafiłam do Ciebie dzieki Kosmetolożce, która również mnie nominowała do tej zabawy :) miło Cie poznać, z wielką chęcia będę zaglądac do Ciebie częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z większym ubytkiem pieniędzy w portfelu, odkąd prowadzę bloga i odwiedzam inne to co chwilę bym coś kupowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź nr 5 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię prowadzić bloga, a także czytać blogi innych, ale fakt faktem, że mój portfel na tym cierpi :P Czasem jakiegoś kosmetyku aż tak bardzo nie potrzebuje, ale skoro blogsfera zawrzała w samych pozytywach no to nie mogłabym nie spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń