środa, 19 lutego 2014

MAKIJAŻ - Blendujemy cienie :) Po niemiecku :D

Witajcie!
Dziś makijaż, którego nie mogłam powiązać z kolorem flagi Niemiec :)


Makijaż odważny, kolorowy, widoczny z daleka. Oczywiście jedyną trudnością w wykonaniu tego makijażu to połączenie kolorów, które nie mają ze sobą nic wspólnego - można powiedzieć, że trochę się gryzą między sobą. Ale dla takich efektów warto jest popracować nad przejściami kolorystycznymi :)
Pamiętajcie, nie przejmujcie się tym, że blendowanie Wam nie wychodzi - mi też się to nie udawało i ja też się tego uczyłam od podstaw :)








Makijaż w rzeczywistości jest dużo bardziej intensywny... Niestety brak dobrego światła skutecznie uniemożliwił pokazanie go Wam w pełnej okazałości - czyli intensywności :(

 Mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się podoba. 
Co o nim sądzicie? 
Czekam na Wasze komentarze!
Buziaki :*


26 komentarzy:

  1. Makijaż dosyć ognisty, pasuje do Twojego koloru włosów;) Idealny dla okularnicy, bo uwydatnia oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż i rewelacyjny kolor włosów :)

    Ps. zapraszam do mnie na małe co nieco o cieniach KOBO

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś seria "flagowych makijaży" się szykuje? :) Moje blendowanie wymaga dużo ćwiczeń żeby dojść do takiego stopnia jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl :):) haha :)
      Blendowanie nie jest trudne, wymaga tylko trochę cierpliwości :)

      Usuń
  4. Fajny makijaż. Nie robiłam jeszcze takiego połączenia kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny, uwielbiam kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po prostu uwielbiam takie kolorki! Kiedyś zrobiłam identyczny makijaż siostrze na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega ! kolory jak najbardziej swietne szkoda tylko ze mam to tak zwane uprzedzenie do Niemcow :D , widzialm Cie dzisiaj w Twierdzy w Centro ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ciebie nie :(:( Nie da się przejść obok moich włosów nie zauważając ich :)
      Szkoda, że nie podeszłaś :*

      Usuń
    2. haha patrzylysmy buty kolo siebie :D jak juz Cie zauwazylam to bylo za pozno :D z mama bylam to czasu nie mialam ;p podeszlabym na bank <3 :D ale to nie wlosy ! to okulary ! wygadasz w nich poprostu bosko ! :D

      Usuń
    3. O dziękuję :):) Myślałam, że to włosy sprawiają ze nie da się mnie nie zauważyć :D

      Usuń
  9. świetne cieniowanie, choć ten czarny bardziej wygląda na fioletowy, co nie powiem bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Zdjęcia są niestety strasznie niedoświetlone i intensywnośc barw spadła do 20%. W rzeczywistości makijaż jest baaaaadzo żywy.

      Usuń
  10. Makijaż wyszedł niesamowicie, kolory są świetnie połączone ;) P.S użyłaś jakiejś bazy pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją bazą była baza z EssenceI love stage :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Gdy mi się skończy obecna baza wezmę pod uwagę przy wyborze następnej ;).

      Usuń
    3. Jest recenzja na moim blogu, więc zapraszam do zapoznania się z produktem :)

      Usuń
  11. Naprawdę piękny <3
    masz śliczne oczy :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż :)

    Obserwujesz mojego bloga, ale praktycznie od dzisiaj mam nowy adres ponieważ blogspot nie wyświetlał moich wpisów. Zapraszam do nowego bloga :)

    msjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście bardzo ładne przejście kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory! Bardzo mi się podoba ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń