piątek, 17 lipca 2015

Make up no make up na upalne dni :)

Fala letnich upałów już za nami, ale słyszałam tu i ówdzie, że nadchodzą znów i to wielkimi krokami. Chyba żadna z nas nie lubi latem nakładać pełnego makijażu i nosić go w 30 stopniowych upałach. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją makijażu idealnego na okres wakacyjny. Ja staram się ograniczać swój makijaż do minimum. Nie chcę się przejmować świeceniem twarzy, schodzącym tuszem i rolującymi się cieniami na powiekach. Stawiam na totalny minimalizm i pięknie rozświetloną cerę. Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak wygląda mój codzienny makijaż na upalne dni zapraszam do dalszej części posta, gdzie pokazuję Wam, jak ów makijaż wygląda i jakie kosmetyki pomogły mi uzyskać taki efekt.

Jak już wspomniałam wyżej, mój makijaż na lato jest naprawdę minimalny. Przed samym nałożeniem makijażu nie zapominam o dobrym nawilżeniu skóry.
Na czym skupiam swoją uwagę wykonując makijaż na upalne dni? Oczywiście na promiennej, rozświetlonej cerze! Na oczach ląduje tylko tusz do rzęs, a sama powieka zostaje przeze mnie tylko lekko wyrównana korektorem w celu wyrównania kolorytu. Usta pokryte błyszczykiem bądz konturówką. Policzki lekko muskam różem, a kości policzkowe rozświetlam pudrem rozświetlającym w kulkach. Cały klucz tego makijażu polega na tym, ze puder matujacy, którego używam jako utrwalenie podkładu kładę tylko na boki twarzy a puder rozświetlający aplikuję wszędzie tam, gdzie chcę uzyskać efekt pięknie rozświetlonej cery.
Całą listę kosmetyków, jakich użyłam w tym makijażu macie na dole.








Oczy:
Kobo Modelling Illuminator with Ten's up, 101 (KLIK)
Mariza Mineralny Podkład pudrowy, 1 jasny beż
Maybelline, The  Collosal Volume Leather Black (KLIK)

Twarz:
Kobo Modelling Illuminator with Ten's up, 101 (KLIK)
Catrice Nude Illusion, 020 rose vanilla (KLIK)
Mariza Soft&Colour, Puder w Kulkach, Rozświetlająco – Korygujący
Mariza Mineralny Podkład pudrowy, 1 jasny beż
Avon Ideal Luminous Blush, Heavenly Pink

Usta:
Essence, Lipliner, 11 in the nude
Manhattan, Soft Mat Lipcream, 31S (KLIK).





Jak Wy malujecie się w okresie letnich upałów? Stawiacie na minimalizm czy rezygnujecie w ogóle z makijażu? Czekam na Wasze komentarze!
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Jeśli nigdzie nie wychodzę, albo tylko na plażę to w ogóle się nie maluję. Do miasta rzęsy, jakiś cień i ewentualnie korektor na pojedyncze wypryski. Daje raczej skórze odpocząć. Twój makijaż bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż. Rzęsy bardzo długie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny makijaż ;)

    PS. Wow, szczególnie na drugim zdjęciu jesteś mega podobna do ashplumplum :O ;)

    OdpowiedzUsuń