piątek, 23 października 2015

TAG: 30 BUEATY QUESTIONS.

Witajcie! Czas na mały relaks, czy też odpoczynek – jak kto woli, od recenzji, które na dobre opanowały ostatnio mojego bloga. Aby nieco przełamać tą manię recenzji przychodzę do Was z fajnym TAGiem, podpatrzonym u biszkopcik86 :) Pozdrawiam Cię Kochana bardzo serdecznie i dzięki za pomysł na post!
TAG zawiera 30 pytań, które oczywiście krążą w temacie beauty, więc to coś idealnego dla nas, prawda kobietki? Jeśli jesteście ciekawe moich odpowiedzi, a przy tym także i kilku odkrytych sekretów, zapraszam do dalszej części wpisu!



Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?
Uwierzcie mi, że próbowałam sobie przypomnieć ale niestety nie dam rady. Myślę, że te ładnych kilka lat temu nie przywiązywałam uwagi, do tego, co będzie i co było moim pierwszym kosmetykiem. Podejrzewam, że mógł to być jakiś błyszczyk do ust.

Opisz swoją najlepszą maskarę, Czy znalazłaś taką, która spełnia twoje wymagania?
Myślę, że znalazłam. Na dzień dzisiejszy najlepszą maskarą, jaką miałam okazję używać i jestem jej wierna już długi czas to tusz od Maybelline The Collosal Volume. Myślę, że wiele kobiet mnie rozumie i wie, dlaczego uwielbiam ten tusz. A jeśli jesteście w gronie tych, które nie rozumieją mojego wyboru i zachwytu, zapraszam do posta, gdzie pokazałam i opisałam moje odczucia na temat tego oto kosmetyku (KLIK).

Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?
Zdecydowanie średnie. Lubię, kiedy podkład ładnie wyrównuje koloryt skóry i zakrywa to, co może zakryć. Od zadań specjalnych są korektory i kamuflaże :)

Ulubiona marka luksusowa?
Szczerze mówiąc, z marek luksusowych mam w tej chwili tylko dwa produkty, z czego jeden to perfumy, a drugi to podkład. Czy mam swoją ulubioną markę luksusową? Nie, bo nie mam w zwyczaju ani kupować, ani używać drogich marek. A wśród tańszych także można znaleźć rewelacyjne kosmetyki.

Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować, a jeszcze tego nie zrobiłaś?
Zdecydowanie Zoeva – tyle o niej słyszę, że nie sposób nie się zatrzymać przy tej firmie nawet na chwilę. Bardzo ciekawa jestem także asortymentu firmy MakeUpGeek. No i oczywiście The Balm!

Ulubiona firma drogeryjna?
Nie mam takiej, bo kupuję to, co mi się podoba. Nie przykładam wagi do firmy.

Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Nie. Mam swoje dosyć długie i w miarę gęste, więc narzekać nie mogę. Kiedyś probowałam metody 1:1 i na lato na pewno się skuszę :)

Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?
Wydaje mi się, że jeśli w tym makijażu nie byłoby ekstrawaganckich ust w kolorze czerni, zieleni, czy niebieskości, to jestem w stanie wyjść z domu w każdym makeupie. Oczywiście mówię tu o makijażu a nie o charakteryzacji.

Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?
Trudny wybór, bo ja wielbię wiele kosmetyków, ale gdybym miała wybrać jeden jedyny, to wybrałabym tusz to rzęs. Bo jest to dla mnie kosmetyk, który mogę nałożyć na rzęsy i przed wyjściem z domu krzyczeć „jestem gotowa!” :D

Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu, czy wszystko na raz?
Ciężkie pytanie, gdyż już dłuższy czas niczego nie kupowałam czyt. wykańczam zapasy :) Ale zdecydowanie wolę robić zakupy od czasu do czasu w większej ilości. A dlaczego? Bo kupuję więcej jednocześnie, co mnie wtedy bardziej cieszy. Buszuję wtedy po drogeriach raz na jakiś czas, co skutkuje mniejszą ilością przypadkowo kupionych kosmetyków, niekoniecznie tych z listy.

Masz makijażowy budżet, czy kupujesz swobodnie?
Jestem raczej rozsądna, jeśli chodzi o kupowanie kosmetyków. Oczywiście nie ograniczam się jakoś drastycznie, ale jeśli mam kupić np. tusz do rzęs za ponad 100zł to na pewno to przemyślę i na pewno nie kupię pod wpływem chwili.

Czy wykorzystujesz punkty, rabaty, punkty z kart podczas kupowania kosmetyków?
Rzadko, z tego względu, że albo jest tak, że zapomnę, albo jak się zdecyduję to jest dawno po promocji, albo asortyment się wyczerpał...

Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?
Jak wspomniałam już wyżej, uwielbiam maskary, więc to właśnie one lądują w moim zakupowym koszyku najczęściej.

Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
Raczej nie mam takiej firmy. W każdej zdarzają się zarówno kompletnie nieudane kosmetyki, jak i perełki. Ale gdybym miała wskazać firmę, na którą nigdy nie zwracam uwagi podczas wizyty w drogerii to byłby to Astor.

Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny, czy siarczany?
Pod tym względem jestem totalnym luzakiem. Znam się na składach, ale nigdy na nie nie patrzę. Jeśli dla mnie jest coś dobre, to jest dobre. Nie jestem osobą wymagającą, która ma wrażliwą skórę. Także wszystko mi jedno co jest w składzie, bo albo się to sprawdzi, albo nie.

Czy masz ulubione miejsca, gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?
Jak Wam już wcześniej wspomniałam, na razie niczego nie kupuję, ale jeśli robiłam makijażowe zakupy, to wędrowałam do drogerii Rossmann, Natura, Laboo. Zdarzało mi się też kupować przez Internet, ale za tą formą zakupów nie przepadam.

Czy lubisz próbować nowych produktów pielęgnacyjnych, czy trzymasz się rutyny?
Zdecydowanie lubię testować. Nie mam wśród kosmetyków pielęgnacyjnych swoich ulubieńców.

Ulubiona marka do ciała i kąpieli?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale jeśli miałabym wybrać to na pewno byłaby to Luksja, ze względu na świetne płyny do kąpieli.

Jeśli miałabyś kupować tylko z jednej firmy, jaka by to była?
Bardzo ciężko mi wybrać dlatego nie wymienię żadnej z firmy.

Jaka firma według ciebie ma najlepsze opakowania?
Zawsze zachwycałam się opakowaniami Chanel. Uważam, że są piękne, eleganckie, klasyczne, szykowne. Cudowne!

Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?
Według mnie Kim Kardashian ma zawsze piękny makijaż. Dopracowany i niezwykle perfekcyjny. Z naszych polskich gwiazd, czy jak kto woli celebrytek, wybrałabym Dodę i Edytę Górniak.

Czy należysz do jakiejś Internetowej, makijażowej społeczności?
Nie licząc bloggera i innych mediów społecznościowych to nie.

5 makijażowych makijażowych guru.
Wymienię tylko 4, ale za to konkretne :)
Hania z kanału digitalgirl
Kasia z kanału Kat0su
Ewa z kanału RedlipstickMonster
Nikkie z kanału Nikkietutorials

Czy lubisz produkty wielozadaniowe?
Zależy, o jakie produkty chodzi. Jeśli w grę wchodzi coś, co ma zastosowanie na trzy sposoby i w każdym sprawdza się rewelacyjnie to jak najbardziej takie produkty mi się podobają. Nie lubię, jeśli coś jest tworzone na siłę, jako produkt do rzeczy wielu...

Czy jesteś niezdarna podczas wykonywania makijażu?
Nie zdarza mi się to w kwestii samego makijażu, i nie ma to odbicia w końcowej wersji. Ale tak, jestem niezdarna. Wypadają mi pędzle i kosmetyki z rąk co najmniej kilka razy podczas malowania :)

Czy używasz baz pod makijaż, cienie?
Tak! Baza pod cienie to punkt obowiązkowy każdego mojego makijażu. Bazy pod makijaż nie używam. Nie czuję takiej potrzeby i taki kosmetyk nie jest mi potrzebny.

Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?
A co to jest typowy dzień? Na co dzień nie stylizuję włosów. Natomiast kiedy myję to oprócz szamponu i odżywki nie używam niczego :) No może czasem jakiś lakier albo pianka, ale to już w wyjątkowe dni.

Co pierwsze nakładasz – podkład, czy korektor?
Podkład, a potem korektor. Najpierw jednak robię makijaż oczu, co większość kobiet dziwi. Mnie nie dziwi w ogóle. Bo cienie lubią wędrować w różne zakamarki naszej twarzy, przez co musiałabym poprawiać nałożony podkład i korektor, jeśli to właśnie te produkty nałożyłabym jako pierwsze.

Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami makijażu?
Tak, ale w tej chwili nie mam czasu i możliwości skończyć taką szkołę lub kurs, jaki bym chciała.

Co kochasz w makijażu?
Piękno, kreatywność, możliwość wyrażenia siebie, wyżycie się artystycznie. Ponad to kocham to, że dzięki niemu możemy podkreślić swoje zalety i ukryć wady.


Mam nadzieję, że przebrnęłyście prze ten TAG, bez ziewania :D Jeśli tak, to bardzo się cieszę! Liczę na Wasze odpowiedzi na TAG, czy to w poście czy w komentarzach. Jestem bardzo ciekawa, co Wy macie do powiedzenia na te pytania :) Czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi w komentarzach!
Buziaki ! :*

2 komentarze: