poniedziałek, 4 grudnia 2017

Mygiftdna.pl - Idealny moment na wybranie prezentu!



Pewnie wiecie, że pod koniec listopada obchodziłam urodziny. 27, przyznam się od razu, a co mam ukrywać? Nie należę do tych osób, które wstydzą się swojego wieku. Ale nie o tym dzisiaj. Nie mam zwyczaju chwalić się prezentami urodzinowymi, bo zazwyczaj są to prezenty albo bardzo osobiste albo takie, które nie nadają się na upublicznienie :-)
W tym roku przeżyłam kilka cudownych chwil, nie tylko tych prywatnych, czy zawodowych ale i tych blogowych. Nie będę się zagłębiać. Powiem wprost - firma mygiftdna.pl zrobiła mi największą niespodziankę w tym roku, a prezent od nich zaskoczył mnie i ucieszył najbardziej.



Nie, nie podlizuję się. Każdy, kto mnie zna wie, że bez notesu, czy kalendarza moje życie nie ma prawa toczyć się dalej. Zapisuję wszystko, co daje się zapisać. Plany prywatne, zawodowe, pomysły na wpisy na bloga, umówione klientki. I chyba nikogo nie zdziwi fakt, że to właśnie ten kalendarz znajduje się na podium rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie przyszłego roku.

No tylko popatrzcie. Kto z nas nie lubi mieć spersonalizowanej rzeczy, czy gadżetu, no kto? Jest to coś, co należy jedynie do mnie i ma niepowtarzalny podpis. Nikt takiego nie ma! Bardzo cieszę się z takich nietuzinkowych, unikalnych rzeczy.


Kolor? Mój ulubiony i ukochany fiolet. Napis? Jak najbardziej pasuje do mnie - mam plany by zwojować świat w 2018 roku :-) A podpis BY ALIENKA motywuje mnie do działa i napawa dumą, że powoli nazwa mojego bloga i mój internetowy pseudonim staje się marką. Ile razy patrzę na napis tyle razy rosnę w piórka i nabieram siły i motywacji do działania. Niby tak niewiele a tak wiele.
Link do mojego kalendarza jest TUTAJ.


Samo wykonanie kalendarza jest mega. Niby zwykły, prosty kalendarz ale jakże solidnie wykonany. Wszystko zrobione jak pod linijkę. Każdy dzień na osobnej kartce - to lubię. mam wtedy więcej miejsca do zapisywania i planowania danego dnia.

Pewnie stwierdzicie, że dostałam ten kalendarz i się nim rajcuję, by zrobić firmie reklamę - nie. Naprawdę cieszę się jak małe dziecko z tego kalendarza. A że firma ma w asortymecie wiele ciekawych pomysłów na prezent? Przecież nie mogę Wam o tym nie powiedzieć. Jeśli nie znacie ten strony to serdecznie Was tam zapraszam. Personalizowane prezenty są najlepsze i świadczą o wyjątkowości nie tylko prezentu ale i danej osoby.


Z racji tego, że niedługo Mikołajki oraz Gwiazda/Gwiazdor - zależy, jaki region Polski - polecam stronę MyGiftDna.pl  Przesyłka ekspresowa - jeden dzień i prezent jest u Was. Do tego mnogość gadżetów do wyboru. Nic tylko zamawiać i uszczęśliwiać bliskich. 


Podoba Wam się kalendarz? A może tak samo jak ja, nie wyobrażacie sobie życia bez kalendarza? Lubicie spersonalizowane prezenty? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach!
Buziaki ! :*

9 komentarzy: