poniedziałek, 22 maja 2017

Makeup Revolution ULTRA CREAM CONTOUR PALETTE - Paleta do konturowania - must have, czy kosmetyk zbędny?


Nadszedł czas na moje kilka słów na temat czegoś, co w ostatnich miesiącach jest hitem w temacie makijażu. Konturowanie twarzy to bezapelacyjnie jeden z  bardziej gorących trendów ostatnich miesięcy. I mim tego, że boom nieco minął, firmy nadal prześcigają się w wymyślaniu kolejnych produktów do konturowania. Mamy już pudry, produkty kremowe, sztyfty, kredki i inne wynalazki - jak myślicie, czym jeszcze zaskoczą nas marki kosmetyczne? Czekam na Wasze komentarze pod postem, zobaczymy, co takiego uda nam się wymyślić ;-)

Tym czasem ja zapraszam Was na recenzję palety do konturowania ULTRA CREAM CONTOUR PALETTE z Makeup Revolution :-)


Paleta jaka jest każdy widzi. Ładna, czarna błyszcząca i do tego niesamowicie poręczna. Nie za mała, nie za duża. Dla mnie idealna. Wykonana jest z dobrej jakości plastiku. Zamykanie i otwieranie nie sprawia mi żadnej trudności. 
Z wiadomości czysto technicznych: gramatura całej palety to 13 gramów a jej cena waha się od 30 do 40 zł w zależności od miejsca, w którym ją zakupimy.


W środku znajduje się 8 kremowych produktów gotowych do pełnego konturowania twarzy. Znajdziemy tam trzy jasne odcienie, jeden rozświetlacz i cztery odcienie bronzerów. Brzmi zachęcająco prawda? Myślę, że w tej palecie każda z nas znajdzie odcień idealny dla siebie. A jak go nie znajdzie - to go sobie po prostu stworzy, mieszając ze sobą kilka odcieni. Ekstra sprawa, prawda?


Używam jej zawsze, kiedy mam chwilę na pokombinowane nieco z makijażem. Jak same pewnie wiecie, konturowanie jest szybkie ale wymaga nieco wprawy i pracy z kosmetykiem. Jeśli tej wprawy nie macie to potrwa to dłużej, ale pamiętajcie - ćwiczenie czyni mistrza :-)

Wszystkie kolory w tej palecie mają idealną, kremową konsystencję. Nie są ani mocno tłuste, ani też zbyt suche. Dla mnie są idealnie wyważone. 
A jak się sprawdzają? Genialnie!



Wykonuję makijaż twarzy tj podkład, puder korektor, lub czasem jak mam ochotę na 'lżejszy' makijaż używam od razu tej palety zamiast podkładu. Aplikuję produkty na twarz za pomocą palca - tak mi jest po prostu wygodniej. Nie chce mi się bawić w maczanie pędzli, nakładanie na twarz ciemnego odcienia, jasnego i jeszcze rozświetlacza. Robię to szybko zaczynając od bronzera, potem nakładam jaśniejsze kolory, by uwydatnić to, co chciałabym wyostrzyć i bardzo szybko rozcieram. Na początku blendowałam konturowanie gąbką, ale nie podobało mi się ani rozkładanie produktu przez gąbkę, ani też to, że rozcierała produkty na większej powierzchni, niż bym tego chciała. Przerzuciłam się na pędzel - stippling brush z Real techniques i to był strzał w dziesiątkę. Idealnie rozciera kontury i przejścia kolorów. Wy możecie używać czego tylko chcecie, jak macie ochotę możecie nakładać te 'kremy' palcami ;-) Mnie jest po prostu wygodniej takim, a nie innym pędzlem.

Co do ogólnej przydatności i trwałości palety nie mam zastrzeżeń. Produkty super się trzymają. Od momentu wykonania makijażu aż po demakijaż trzymają się tam, gdzie były nałożone. Zaaplikowane na podkład i przypudrowane same w sobie stanowią lekki kontur lub tworzą świetną bazę dla później nakładanego bronzera. Można jej używać na wiele, wiele sposobów i to mi się podoba. 

Nie jest to kosmetyk niezbędny do wykonywania makijażu, bo można się bez takiego kosmetyku obejść. Ale dla każdej fanki makijażu i dla osób, które lubią bawić się makijażem będzie to świetna sprawa.

Z całego serca polecam. Jest to naprawdę fajna paleta w dobrym stosunku jakości co ceny.

A Wy lubicie takie produkty do konturowania? A może nie lubicie i uważacie, że tego typu kosmetyk jest zbędny? Czekam na Wasze komentarze!
Buziaki ! :*


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie ciężko było mi zrobić zdjęcia i pokazać ze one nie sa tak ciepłe na jakie wyglądają :-(

      Usuń
  2. Miałam palety do konturowania na mokro z MUR, ale z tej firmy wolę te na sucho, ponieważ i tak nigdy nie używam wszystkich odcieni bo są za ciepłe! U mnie recenzja palety na sucho! A z opakowaniem poczekaj jeszcze trochę, moje się rozlecialo ;p!
    Www.makeupwithbella.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą paketke trochę i nie ma ze mną lekko i póki co die trzyma :-) jedyne co się stało o starły się napisy :-)

      Usuń
  3. Paleta naprawdę ciekawa, choć jak na moje makijażowe przygody jest po prostu za duża i ma za wiele kolorów, ale tak jak piszesz, dla kogoś kto bawi się makijażem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak duża :) Ale dla osób mało kombinujących z makijażem aż tyle kolorów nie będzie potrzebne. Mimo wszystko polecam - jest świetna :)

      Usuń