czwartek, 16 lutego 2017

Realac - nowe lakiery hybrydowe w natarciu.


Manicure hybrydowy zawładnął moim sercem i paznokciami już dawno. Nie potrafię wyobrazić sobie moich paznokci pomalowanych zwykłym lakierem. Gdyby ktoś kiedy wycofał nagle wszystkie lakiery hybrydowe lub gdybym dostała na nie uczulenia, pewnie bym się rozpłakała. Nie wiem, czy potrafię już żyć bez hybryd. 

Mam ich sporo i w moich zbiorach jest już kilka firm. Jakiś czas temu, chyba jeszcze w grudniu, dostałam do testów bazę, top i kolor z firmy Realac. Znacie? Pewnie nie. Ja także nie znałam. Byłam ich bardzo, bardzo ciekawa. Trochę sobie poczekały na mnie, bo z racji tego, że nienawidzę robić sobie paznokci, robię je raz na miesiąc. Czekałam z tym postem także z jednego powodu - chciałam zobaczyć, jak lakier się będzie trzymał i jak będzie z jego połyskiem. Kiedy już wszystko wiem, wszystko Wam powiem. Jeśli szukacie nowych firm, nowych kolorów - zapraszam do dalszej części bo ten post jest zdecydowanie dla Was!



Buteleczki od razu wpadły mi w oko. Zbrzydły mi już wszędobylskie, czarne butelki. Choć wiele firm zamyka swoje lakiery w białych buteleczkach, należą one do rzadkości i nadal więcej widzę czerni niż bieli. Nieważne. Kolor butelki o niczym nie świadczy i nie jest tu najważniejszy.

Zarówno baza, kolor, jak i top mają po 8ml. Zapach jest wyczuwalny ale niezbyt drażniący. Znam o wiele gorsze pod tym względem lakiery.

Baza. 
Ma klasyczny, najzwyklejszy w świecie pędzelek. Jest nieco rzadka ale nie spływa na skórki i nie wylewa się poza miejsce, gdzie została położona. Dla mnie jest idealna. Maluje się nią dobrze, bardzo ładnie rozpływa się na całą płytkę paznokcia. Zastrzeżeń nie mam żadnych. 


Kolor.
Ja mam w posiadaniu kolor nr 09, w palecie Realac'a jest to czerwień przełamana maliną, co bardzo ciężko uchwycić na zdjęciach. Musicie mi uwierzyć na słowo. Jest to jedna z piękniejszych czerwieni, jakie mam i jakie widziałam wśród hybryd - serio. Może dlatego, że nie przepadam za czerwienią na paznokciach.
Konsystencja lakieru kolorowego jest idealna. Nie jest ani odrobinę za gęsty, ani odrobinę za rzadki. Oczywiście jest to moje odczucie - u Was może być całkiem inaczej. 
Jak z kryciem? Tu miałam lekkie obawy. Bo podczas nakładania pierwszej warstwy nie dawał nadziei na pełne krycie przy drugiej. Szkoda, że nie widziałyście mojej miny, kiedy po utwardzeniu drugiej warstwy zobaczyłam, że lakier pokrył IDEALNIE równo całą płytkę paznokci! Dla mnie rewelacja. 
Posiadam jeden kolor, ale całą resztę widziałam na żywo i muszę przyznać, że są przepiękne. Niby takie same, jak inne ale całkowicie odmienne. Realac posiada piękne neony, pastele i cudowne lakiery brokatowe. Ja się totalnie zakochałam w ich kolorystyce. 

Top.
Tu moje zachwyty sięgną zenitu. Mam ten manicure już ponad dwa tygodnie na paznokciach, co widać na zdjęciach po odroście. Jego błysk jest idealny i ciągle taki sam od momentu nałożenia aż po dziś dzień. Żaden top, który mam, a mam ich wiele, nie błyszczy się tak długo jak ten. Najlepszy top, jaki miałam. I kiedy mi się skończy, na pewno kupię kolejną buteleczkę.


Niestety nie wiem, czy lakiery te można zakupić stacjonarnie. Widziałam je w kliku drogeriach internetowych i to tam Was kieruję w poszukiwaniu. Kosztują około 30zł, co za taką jakość uważam cenę idealną!







Jak widzicie po zdjęciach, mój manicure trzyma się bez zarzutu i błyszczy pięknie już ponad dwa tygodnie. Myślę, że będzie idealnie zdobił moje paznokcie przez kolejne dwa. Dodam jedynie, że ja mam płytkę na której nawet najtańszy, zwykły lakier trzyma się tydzień czasu, więc nie mam problemu z utrzymywaniem się hybryd na paznokciach.

Nie wiem, jak zachowają się w momencie ściągania, ale na pewno dam Wam znać, czy poszło lekko, czy lakiery stawiały opór.

Znacie tą firmę? A może już miałyście okazję je testować? Jak Wam się podoba kolor i design? Czekam na Wasze opinie w komentarzach!
Buziaki ! :*


11 komentarzy:

  1. Masz dobrą płytkę jak zwykły lakier tyle się trzyma :) kolor tej czerwieni jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, muszę się przyjrzeć tej marce, bo jest mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! ;-)

      Usuń
    2. Mi też nie jest znana :) Ale ciekawie opisane, więc może bym się skusiła :)

      Usuń
  3. WoW jakie cudowne i długie pazurki :O :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam firmy ale jak dla mnie najlepszym topem jest no wipe semilaca bo daje właśnie długotrwały połysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolorek i pazurki oczywiscie tez. tez mam jeden lakier z tej firmy (brokatowy) kupilam z ciekawosci i jest swietny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zakochałam się w realac ! 3 tygodnie a pazurki jak skała :-) takich efektów nie dał mi semilac ani indigo! Realac wymiata i jak dla mnie jest nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam jak najbardziej,zakupiłam ostatnio lakier z tej firmy i jest świetny. Myślę również o zakupie topu i bazy:)

    OdpowiedzUsuń