wtorek, 17 maja 2016

Souvre, Lady Perfect Płyn Micelarny - nowość na polskim rynku, czy zwojuje blogosferę?



Cześć! Wiecie, że uwielbiam kosmetyki, prawda? Wiecie, że jeszcze bardziej lubię, kiedy te kosmetyki są polskiego pochodzenia? Na pewno także wiecie, że najbardziej to lubię przedstawiać Wam nowości i te mniej znane kosmetyki. I właśnie z takim produktem dziś przychodzę. Jeśli jesteście ciekawe, co to za firma, jaki kosmetyk, jak działa i czy mi przypadł do gustu, a sama firma jest godna uwagi – zapraszam do czytania!

Marka nazywa się Souvre i z dniem 4 kwietnia weszła do sprzedaży. Pochodzi z Inowrocławia i specjalizuje się w tworzeniu kosmetyków, które mają wydobywać piękno każdego człowieka i być przy tym przyjazne w składach. Stąd też firma posiada w swoim asortymencie produkty kolagenowe, kosmetyki damskie i męskie, a także środki czystości. Warty uwagi jest także biologicznie naturalny kolagen.

Firmy nie znałam, dowiedziałam się o niej na tydzień przed wejściem do sprzedaży. Nieco zachęcona ale z dużą dozą ostrożności postanowiłam zamówić u znajomego jeden produkt, od tak po prostu na spróbowanie. Produktem tym jest Płyn micelarny z serii Lady Perfect. W posiadanie produktu weszłam dokładnie w połowie kwietnia i od tamtej pory używam codziennie, więc jestem w stanie powiedzieć Wam, co sądzę o tym produkcie i jak zapatruję się na inne kosmetyki tej firmy.


Zacznę tak, jak zwykle, czyli tym, co sprawia, że albo się zatrzymamy przy danym produkcie, albo nie. Opakowanie – to coś, co przyciąga nasz wzrok. Jeśli miałabym opisać to opakowanie, to prawdę mówiąc niczym specjalnym i innowacyjnym nie zachwyca. Za to jest bardzo ładne. Ma przepiękną szatę graficzną i jednolitą, spójną kolorystykę. Biel, złoto i fiolet, to kolory, które moim zdaniem zawsze wyglądają dobrze. Pomijając estetykę, samo opakowanie nie jest zbyt wielkie, bo ma 200ml pojemności. Najbardziej podoba mi się konkretnie mocne zamknięcie na klik. Nosiłam już ten płyn w torebce i specjalnie na niego nie uważałam i muszę powiedzieć Wam, że asolutnie nic się z nim nie stało. Jaki jest minus tego opakowania? Na pewno nieprzezroczysta buteleczka. To taki element, dzięki któremu albo wiemy, że kończy nam się produkt i kupujemy następny, albo jesteśmy zaskoczone i idziemy do drogerii kupić co bądź i okazuje się, że produkt drogeryjny jest lepszy... Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie małego, półcentymetrowego, przezroczystego paska wzdłuż całego opakowania. Tyle, jeśli chodzi o moje uwagi i odczucia. O pojemności już mówiłam, więc wspomnę tylko jeszcze o cenie. 200 ml kosztuje 19,37zł. Cena wysoka i niska. Zależy kto i jak patrzy na kwestię stosunku ceny do jakości.
Muszę wspomnieć jeszcze, że produkt nie jest testowany na zwierzętach, a data przydatności od momentu otwarcia wynosi 12 miesięcy.


Podczas używania w nos rzuca się zapach. Ale nie dlatego, że jest jakiś super mocny i mega drażniący. Otóż jest całkowicie odwrotnie. Zapach jest wyczuwalny, ale bardzo przyjemny. Nie jest ani kwiatowy, ani świeży. Ja bym go określiła jako lekko pudrowy. O tak, to zdecydowanie jest idealne określenie zapachu tego produktu.

Jeśli chodzi o skład, to ekspertem nie jestem, ale wygląda tak:
Aqua, Poloxamer 184, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate-20, Phenoxyethanol, (and) Ethylheksylglycerin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Pafrum, Panthenol, Lactic acid, Allantoin.

Jak już wspomniałam znawcą nie jestem, ale orientuję się na tyle, by zauważyć w składzie te dobre rzeczy, bo na złe nie patrzę :D czyli wyciąg z rumianku pospolitego, alantoinę, kwas mlekowy i pantenol. Chyba nie jest źle.


Co do samego działania, to muszę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolona. Płyn świetnie zmywa makijaż, nie zostawia uczucia suchej, ściągniętej skóry a przyjemną, miękką w dotyku i nawilżoną skórę. Jedyne, co zauważyłam podczas używania to fakt, że jeśli za dużo naleję go na płatek, i nadmiar dostanie się do oka czuję lekkie ciepło (chyba tak mogę określić to uczucie) na gałce ocznej. Nie jest to alergia, i nie wiem, czy podrażnieniem można to nazwać. Ale zdarza się to tylko w przypadku przesadzenia z ilością. Poza tym jednym mankamentem jestem w pełni zadowolona z działania. Zmywa szybko, lekko, bez problemów. Nie muszę się męczyć ze zmyciem kreski, czy tuszu z oczu. Jest naprawdę spoko!


O samej aplikacji powiem tyle, że produkt sam pięknie wydostaje się z opakowania i nie ma potrzeby naduszania butelki w celu wydostania płynu micelarnego.
Jeśli zapytacie, czy produkt jest wydajny, odpowiem Wam, że jest. Mimo małej pojemności (200ml) używam go codziennie od miesiąca i wydaje mi się, że jeszcze połowę płynu mam. Nie jestem w stanie tego sprawdzić, bo jak widziałyście na zdjęciu, opakowanie nie jest przezroczyste.

Jak dla mnie świetny płyn micelarny. Bałam się, bo nie wiedziałam, co to będzie za produkt i jak zadziała na mojej skórze, chociaż wrażliwcem nie jestem. Ale okazało się, że moje obawy były totalnie niepotrzebne. Produkt okazał się być nie tylko wydajny, ale i świetny w swoim zastosowaniu. Ciekawa tylko jestem, jak sprawdziłby się u osób, które mają wrażliwą skórę. Niestety nie mam jak tego sprawdzić.

Moim zdaniem warto jest zapoznać się z ofertą firmy i zakupić chociaż jedną rzecz, od tak po prostu na spróbowanie. Ja tak zrobiłam i mam ochotę na coś jeszcze :-)

Jeśli chcecie zapoznać się bliżej z firmą Souvre zapraszam Was na ich FB na Facebooku KLIK oraz na oficjalną stronę internetową firmy KLIK.

I nie, post nie jest sponsorowany. Produkt zakupiłam za własne pieniądze, a post powstał z potrzeby podzielenia się z Wami nowością.

Słyszałyście o tej firmie? A może już miałyście okazję przetestować? Jak Wam się widzą te kosmetyki? Czekam na Wasze opinie w komentarzach!
Buziaki ! :*

83 komentarze:

  1. pierwsze widzę produkt jak i markę, jednak bardzo ciekawy... i cena ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jeszcze nie zabija, a produkt jest naprawdę super!

      Usuń
  2. Hej:) ostatnio znajoma poleciła mi tę firmę i zachęcona jej opinią kupiłam kilka kosmetyków i środków czystości:D po przetestowaniu mogę szczerze polecić te produkty:D i choć opakowania nie powalają pojemnością i może się wydawać, że za taką cenę to mała ilość, jednak są one naprawdę wydajne:)
    Jeżeli ktoś chciałby coś kupić, a nie ma nikogo znajomego to zapraszam do kontaktu, gdyż mam możliwość dostępu do katalogów:) zorrowoman007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, to dla mnie nowość, ale muszę przyznać, że zaciekawił mnie i chętnie bym go wypróbowała :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. Chyba zostanę przy sprawdzonym, naturalnym Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też nowość, może kiedyś trafi kilka produktów tej marki do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy i nie słyszałam o niej. Wydaje się być fajna. Ile można się dowiedzieć czytając blogi :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze widzę kosmetyk tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bywają lepsze składy:p Ale dobrze, że o nim napisałaś, bo to rzeczywiście nowość, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam ze w temacie składu kosmetyku czekałam na Twoja opinie :-)

      Usuń
  10. Nie lubuje się w płynach, ale może się skuszę ;D Akurat kończy mi sie olej kokosowy.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma posiada w ofercie nie tylko kosmetyki i chemię, więc jeżeli ktoś będzie zainteresowany to zapraszam na mail info@kolagennaturalnysouvre.pl Dla zdecydowanych możliwość uzyskania rabatu 20% lub 30% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty super! sama używam od miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Souvre kolagen nawet zakupiłam mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetna recenzja! Używam tego produktu oraz toniku łagodzącego z tej firmy już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Żaden produkt drogeryjny nie daje mi takich efektów jak kosmetyki Souvre. Moja mama stosuje ich produkty kolagenowe i jest zachwycona rezultatem. Posiadamy także środki czystości. Serdecznie polecam płyn z antyparą oraz płyn do mycia podłóg drewnianych. Wydajne i bardzo skuteczne produkty. Souvre na stałe zagości w moim domu :)
    U mnie na blogu również znajduje się recenzja płynu micelarnego Souvre ;) Zapraszam!
    http://theordinarygirlsblog.blogspot.com/2016/06/souvre-lady-perfect.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty są świetne :):) testowałam i polecam :)

    Pozdrawiam,
    mariolabadyra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam od niedawna dostęp do tych kosmetyków, mimo iż byłam sceptycznie nastawiona na nieznaną mi nowość, to muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Szczególnie kolagenem, bo ten naprawdę działa cuda. Polecam też kremy do twarzy, dla mnie idealne,takiego efektu odżywienia nawilżenia i ujędrnienia oczekiwałam. Jestem zadowolona i skuszę się napewno jeszcze na inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam wspomniany płyn micelarny od Souvre i byłam bardzo zadowolona! Obecnie przerzuciłam się bardziej na kuracje kolagenowe. Są to produkty kolagenowe powiązane ze sobą w pewnego rodzaju pakiety. Mi najbardziej przypadła kuracja kolagenowa na włosy, nazywa się "zdrowe włosy". Są jeszcze inne kuracje ale póki co tylko tę wypróbowałam i jestem zakochana w niej. Jeśli chodzi o ich dostępność to sama mam założone konto w ich sklepie i sobie zamawiam. Bardzo polecam również inne produkty od Souvre

    OdpowiedzUsuń
  17. Testowałam produkty i jestem zachwycona ich deliaktnością i efektem na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresowanych wybróbowaniem produktów firmy Souvre z rabatem 20% zapraszam do kontaktu: souvre@t.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Płyn micelarny Souvre i żel kolagenowy Platinum to moje numery jeden, jeśli chodzi o markę Souvre. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolagenowa kuracja Souvre oczyszczająca twarz czyni cuda w przypadku cery wrażliwej, trądzikowej i skłonnej do alergii. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę koniecznie wypróbować! Mnie zawsze w kosmetykach z kolagenem odrzuca zapach... mam nadzieję, że tym razem będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolagen naturalny firmy Souvre jest genialny, nic dziwnego że firma otrzymała takie wyróżnienie. Moja mama pozbyła się problemów skórnych gdzie wcześniej wydała dużo kasy na leczenie. Zastanawiam się skąd się biorą negatywne opinie o souvre, pewnie piszą je osoby które nawet nie przetestowały kolagenu naturalnego. Firma ma produkty codziennego użytku i każdy może je sobie po prostu zamawiać 30% taniej po zalogowaniu. Polecam wszystkim firmę Souvre Internationale ��

    Odpowiedz
    Karolina napisał(a):
    13 maja 2017 o 22:34
    Firma souvre internationale zasłużyła sobie na takie wyróżnienie. Gama produktowa, jest idealnie dobrana na potrzeby człowieka XXI wieku. Moda na bycie fit & beauty, coraz częściej dotyka ludzi w naszym kraju, dlatego uważam, że na taki produkt jak kolagen naturalny, każdy może się skusić. Czytając opinie o souvre, utwierdzam się w przekonaniu, że może ona namieszać na rynku kosmetycznym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja i moja dziewczyna używamy tej gamy Z souvre.Są bardzo wydajne i mega skuteczne.Można sobie zamawiać ze zniżką - polecam też Kolagen Souvre

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, używałam kolagen naturalny souvre internationale choć przekonana początkowo nie byłam. Dziś nie mogę się obejść bez tego produktu. Ba, nie tylko ja bo cała moja rodzina też. Produkt niesamowity i w bliskim moim gronie są same pozytywne opinie. Szczerze polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty są świetne! Opinie o Souvre są bardzo dobre, co potwierdzają osoby, które korzystają z produktów. Polecam każdemu spróbować kuracji na włosy - kolagen naturalny! HIT! Włosy zdrowe, mocne i nie wypadają! Souvre Internationale w swojej ofercie mają bardzo dobre produkty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje opinie o souvre i ich produktach mam tylko dobre. Zwykly nawet zel pod prysznic chwale bo mi sie podoba jego konsystencja i zapach a co dopiero inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio czytam same dobre opinie o souvre ! Kolagen naturalny tez wypada super na tle konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na początku jak to zazwyczaj bywa byłem sceptycznie nastawiony kiedy na rynek weszła firma Souvre Internationale. Nowa firma, więc nie wiadomo było jak się rozwinie i na jaką skalę. Zacząłem od produktu flagowego jakim jest kolagen naturalny. I tutaj się dopiero zaczęło… Opinie od użytkowników były bardzo dobre, ale dopiero po przetestowaniu tego produktu na własnej skórze zrozumiałem w czym tkwi ich fenomen. Po 4 tygodniach stosowania kuracji kolagenowej w końcu doprowadziłem swoją twarz do porządku, a miałem poważne problemy z trądzikiem. Babcię przestały boleć stawy dzięki suplementacji, a mamie zniknęły pajączki na nogach. Kolagen Naturalny Souvre to bez wątpienia strzał w dziesiątkę. Mi pomogło, mojej rodzinie również. Myślę, że najlepszym sposobem na wystawienie własnej opinii jest poużywanie produktu klasy premium i sprawdzenie czy produkt jest taki dobry jak mówią.

    OdpowiedzUsuń
  30. Firma Souvre Internationale jak i kolagen naturalny Souvre są 10/10, polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co ważne, nowości warto sprawdzić, w przypadku Souvre Internationale mega pozytyw :) polecam ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli chodzi o firmę Souvre to moim zdaniem każdy znajdzie coś fajnego dla siebie! Opinie mogą być różne dlatego warto spróbować i przekonać się na własnej skórze! Przekonujące może być również to że po zarejestrowaniu się do tego sklepu internetowego otrzymujemy zniżkę od 20 do 30% na produkty jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama od niedawana korzystam z produktów souvre internationale. Moim ulubionym produktem jest balsam do ciała, który doskonale nawilża skórę po kąpieli. Opinie o souvre są bardzo pozytywne, a mnie mocno zainteresował kolagen naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Również korzystam z produktów firmy Souvre Internationale i jestem bardzo zadowolona :) kolagen naturalny pomógł mi na wiele problemów skórnych. Opinie o tych kosmetykach słyszałam już dawno a teraz jestem przekonana na 100% o ich działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Polecam produkty Souvre od kilku miesięcy i zbieram bardzo dobre opinie. Osobiście najbardziej mi pomógł kolagen naturalny na bliznę i to mnie przekonało. Jeśli chcesz mieć zniżkę to napisz do mnie na jolka98@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. produkty souvre internationale są naprawde dobre, ciągle do mnie napływały pozytywne opinie, czy to o zwykłej pielęgancji czy o czyms takim jak kolagen naturalny, w koncu przetestowałem( nie wszystko ale większość) i faktycznie jest naprawdę bardzo dobre i godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przetestowałam kilka produktów Souvre Internationale, muszę przyznać ze są rewelacyjne, zwłaszcza kolagen naturalny, bardzo polepszył jędrność skóry :) Wśród znajomych opinie o Souvre są bardzo pozytywne, polecam przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W końcu znalazłam produkt dla siebie. Firma Souvre Internationale zainteresowała mnie już jakiś czas temu, ponieważ słyszałam od koleżanek same dobre opinie o Souvre. Zdecydowałam się wypróbować i dzisiaj już wiem, że z tym produktem zostanę na dłużej. Oczywiście największym hitem są kosmetyki zawierające Kolagen Naturalny Souvre i z ogromnym przekonaniem mogę polecić je dalej! REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  39. Żel do mycia twarzy kolagenowy, szampon i odżywka kolagenowa to cudo ! Nigdy nie spotkałam się z lepszymi produktami. Dzięki tym produktom nawet mój chłopak powiedział że coś w moich włosach się zmieniło na lepsze! Czytałam że Souvre ma chyba najlepszy kolagen naturalny na polskim rynku i ja po moich odczuciach mogę potwierdzić tą opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Z pewnością mogę polecić produkty Souvre Internationale. Używałam zarówno produktów z zwykłej serii jak i kolagenowych i wszystkie spokojnie poleciłam rodzince która też ma pozytywne opinie o souvre.

    OdpowiedzUsuń
  41. Istna rewelacja! Warto zapoznać się też z innymi produktami tej marki. Souvre Internationale wprowadziło ich całą masę i doskonale przypilnowało jakości. Używam ich wraz ze znajomymi i rodzinką i opinie są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam kuracje na włosy. Kolagen naturalny souvre ineternatioanle robi niesamowitą robotę. Moje klientki są zadowolone, wszystkie mają dobre opinie o souvre :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezeli chodzi o Souvre Internationale , na pewno należy się ogromny szacunek włascielom którzy bardzo mocno angazuja sie w firmę:) , produkty swietnej jakosci , polecam zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam produkty firmy Souvre poleciła mi znajoma ,powiem tak jestem mega zadowolona z asortymentu jakie ma firma polecam samemu wypróbować ,jestem w niech zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  45. Też używam ! Polecam samemu przetestwać produkty z Souvre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama też mam dobrą opinie o souvre, szczególne jeżeli chodzi o kolagen naturalny, z kolekcji perfect lady głównie masło kokosowe (oooch co za zapach) i żel antybakteryjny do rąk. Produkty mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły, Wiedziałam że mogą być dobre, ale po dłuższym stosowaniu moja skóra zrobiła się bardzo miła w dotyku. Przy okazji w souvre internationale spodobało mi się to, że otrzymałam również 30% zniżki na inny asortyment - nie tylko kolagen naturalny. Same musicie przetestować, aby zrozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeżeli o mnie chodzi to największe wrażenie zrobił na mnie kolagen naturalny. Z początku moja mama wzięła na próbę kuracje zdrowe włosy i efekt, który uzyskała był rewelacyjny! Bardzo fajny design produktów powoduje, że produkty od razu wydają się bardziej prestiżowe. Dodatkowo firma Souvre faktycznie stara się by wszystko stało na najwyższym poziomie na co dzień wprowadzając kolejne usprawnienia w logistyce czy też składach produktów, by szybciej były dostarczane oraz miały coraz wyższą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  48. Produkty firmy Souvre robią super wrażenie :) Polecam przede wszystkim kolagen naturalny

    OdpowiedzUsuń
  49. Coraz więcej ostatnio słychać o firmie Souvre Internationale. Wśród moich znajomych firma zbiera same dobre opinie. Ja sam od niedawna korzystam z produktów firmy, szczerze mogę polecić :) Niesamowite wrażenie zrobił na mnie kolagen naturalny- nie spodziewałem się takich efektów!!! POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  50. Firma Souvre internationale rozwija się w kosmicznym tempie, co można zauważyć po nagrodach jakie dostaje. Opinie o Souvre w 95% przypadkach są pozytywne, a jakie mają być skoro efekty widać na zdjęciach powyżej. Takich stron jest masa, kolagen naturalny robi robotę.

    Cieszę się, że mogę brać udział w takim przedsięwzięciu.
    Polecam Firmę jak i produkty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Osobiście już od dłuższego czasu używam produktów firmy Souvre Internationale, dzięki temu że trafiłam na Twój wpis.

    Chciałam wyraźić swoją opinie o souvre i ich produktach, gdyż uważam że każda kobieta powinna ich używać.
    Po przeczytaniu artykułu sama skusiłam się na płyn micelarny, który okazał się strzałem w 10, gdyż wgl. nie podrażniał mi okolic oczu ani nie szczypał. Świetnie się sprawdza.
    Po czasie skusiłam się na kolagen naturalny, a konkretnie Platinum do twarzy i odrazu czuć różnice- fajnie sciąga skóre i nawilża. Po używaniu około miesiąca lub 2 bardzo rozjaśniło mi skóre twarzy, skóra jest nawilżona i elastyczna.

    Osobiście bardzo mocno polecam. Odważyłyście się na kolagen naturalny Souvre Internationale ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Cześć!

    Bardzo mi się podoba recenzja płynu micelarnego. Faktycznie ten z pielęgnacji Souvre jest bardzo dobry i delikatny dla skóry ale dopiero płyn micelarny z kolekcji kolagenowej to prawdziwe cudo.

    Ogólnie kolagen naturalny i suplementy w tej firmie to jakaś rewelacja. Ludzie myślą sobie że drogo itd a nie biorą pod uwagę że na długo to starcza. Żel do twarzy który mam z kolagenem używam już od 8 miesięcy bo jest bardzo wydajny!

    Polecam się przyjrzeć temu co oferuje firma Souvre bo warto sobie wyrobić opinie na ich temat i spróbowac produktów bo są po prostu BOSKIEEEE !

    OdpowiedzUsuń
  53. Cena dla mnie jest okej zwłaszcza, że jak założycie konto to macie zniżkę około 30%. Jak liderzy budują pod wami grupę to macie większe zniżki nawet więcej super ^^
    Ja często korzystam z tego sklepu i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  54. Opinie klientek bardzo pozytywne. Souvre- świetne narzędzie dla kobiet aby dbać o urodę. Szczególnie jeżeli chodzi o kolagen natomiast sama pielęgnacja już robi różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakość produktów z firmy Souvre Internationale mile mnie zaskoczyła, zwłaszcza kolagen naturalny. Miałem problemy skórne z trądzikiem oraz bliznami. Efekty widoczne po kilku dniach stosowania :) Jak najbardziej duży plus dla tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolagen naturalny jest rewelacyjny, bardzo pomógł mi na rozstępy po ciąży. Już myślałam że nigdy nie założę bikini, ale gdy poznałam i wypróbowałam produkty z firmy Souvre Internationale to od razu zmieniłam o nich opinie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Firma Souvre jest bardzo młodą firmą bo powstała w 2016r. w kwietniu, jak zauważyłem cały czas się rozwija i produkty codziennego użytku oraz kolagen naturalny to produkty najwyższej jakości. Opinie są różne ja polecam spróbować i przekonać się osobiście :) Dodatkowo warto zajrzeć na wyróżnienia jakie firma otrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolagen naturalny to istna petarda a firma Souvre dało światu bardzo dobre produkty! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  59. Opinie są różne. Ja wiem jedno: dla mnie Souvre i kolagen świetny. Chcesz się przekonać? Spróbuj...

    OdpowiedzUsuń
  60. Produkty Firma Souvre Internationale są zajebistej jakości co widać po efektach osób które go używają a kolagen naturalny pomaga dużej liczbie osób na problemy z skóra takie jak trądzik np.
    Z kosmetyków super działa peeling :D po użyciu skora jest gładka i nawilżona :D
    Oczywiście opinie o Souvre będą rożne ja polecam osobiście sprawdzić jak działają i wtedy mieć własna opinie na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam. Szczerze polecam firme souvre internationale. Kolagen naturalny to istna petarda, wszyscy moi klienci są zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny płyn micelarny. Chciałabym opowiedzieć trochę szerzej o produktach z tego względu, że moja cera jest dość... specyficzna. Mogę używać tylko i wyłącznie naturalnych kosmetyków, ponieważ zawsze gdy nakładam coś innego wyglądam jak... świnka, diabeł lub cokolwiek innego czerwono-różowego. Kolagen Naturalny Souvre Internationale to idealne produkty poparte certyfikatami jakości ISO, licznymi nagrodami oraz opiniami :) Szczerze polecam, ale to trzeba się samej przekonać. Opinie o Souvre z moich ust będą pozytywne, ponieważ mają podstawy w produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Używałam, testowałam polecam. Same pozytywne opinie po użytkowaniu produktów Souvre Internationale. Poza tym mają kolagen naturalny który pomógł mi na łuszczyce. Mega! Poszukałam w necie, zarejestrowałam się na www.souvre.com i dostałam 30% zniżki n wszystko. Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  64. Niedawno pierwszy raz użyłam kosmetyków Souvre Internationale i przyznam, że opinie o Souvre się potwierdzają. Ich produkty to bajka, kolagen naturalny rewelacja. Nigdy nie korzystałam z lepszej maski ze złotem niż ta, którą oferuje firma Souvre. Polecam szczerze tą markę i jak najbardziej wystawiam pozytywną opinie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolagen Naturalny Souvre robi furorę w rodzince. Polecam!
    ps. Konkret recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolagen naturalny, żel do mycia twarzy i krem kolagenowy z firmy souvre internationale są najwyższej jakości. Sam używam, jak kilka osób z mojej rodziny i mamy dobre opinie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Swoją przygodą z Souvre zaczęłam od przetestowania produktów do pielęgnacji ciała. Fantastyczne opinie o Souvre przekonały mnie do tego, żeby przekonać się, jak działają produkty kolagenowe. Są mega, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolagen naturalny tej firmy - to produkt który każdy powinien przetestować na problemy skorne !!

    Opinie o Souvre zarekomendowała mi moja przyjaciolka ktora walczyla z tradzikiem i jest bardzo zadowolona !!

    OdpowiedzUsuń
  69. WItajcie! Testowałam te produkty i potwierdzam pozytywne opinie Souvre. Tonik i płyn micelarny to moje ulubione produkty z tej serii, osobiście też polecam produkty z serii kolagen naturalny Souvre. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej, mega wygładza włosy, nie są napuszone, polecam

    OdpowiedzUsuń
  71. Kończę pierwsze opakowanie i na pewno kupię kolejne, dla mnie to najlepszy szampon i odżywka na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam produkty tej firmy, jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Opinie o Souvre przekonały mnie, żeby sięgnąć po kosmetyki tej marki. Spróbowałam i jestem zadowolona - skóra jest gładka w dotyku, jędrna i zdrowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji ciała Souvre, ale słyszałam, że perfumy tej marki również są godne uwagi. Nowe opinie o Souvre dostępne w internecie sugerują, że ta marka to synonim piękna i nowoczesnego stylu życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Doskonałym uzupełnieniem dotychczasowej oferty marki Souvre są pięknie pachnące perfumy. Zamówiłam zapach Asie i jestem wniebowzięta! Opinie o Souvre potwierdzają, że ta firma nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdecznie polecam Peeling i Żel do mycia twarzy Souvre. Dzięki nim moja skóra odzyskała dawny blask!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ostatnio zamówiłam kurację Zdrowe Włosy Souvre i jestem zachwycona jej efektami. Opinie o Souvre okazały się rzetelne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam zapraszam do kontaktu jesli jest ktos zainteresowany kupnem kosmetyków w cenach rabatowych anarrchia3@gmail.co

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam serdecznie w roku 2020, właśnie dopiero po 4 latach istanienia dowiedziałam się o firmie. . Zapraszam do zakupów w cenach rabatowych bo warto.

    OdpowiedzUsuń