piątek, 6 listopada 2015

Event Makijażowy z udziałem Mistrzyni Makijazu - Anny Muchy ! Nie może Was tam zabraknąć !

Witajcie!

Przychodzę do Was z bardzo ciekawą informacją ! 
Otóż, uwaga uwaga! Panie (panowie też) z Zamościa i okolic, a także wszystkie chętne! 
Mam przyjemność zaprosić Was na EVENT MAKIJAŻOWY, który organizuje duńska marka kosmetyków GOSH oraz DROGERIA LABOO ZAMOŚĆ.
Wydarzenie odbędzie się 10.11.2015 r w Zamościu, w Drogerii Laboo w Revia Park, przy ulicy Lubelska 40 w godzinach 12.00 - 16.00.
Jeśli kochacie makijaż i profesjonalne porady osób, które znają się na makijażu nie może Was tam zabraknąć! A dlaczego? A no dlatego, że gościem specjalnym tego specjalnego wydarzenia będzie ANNA MUCHA! Nie, nie, nie aktorka, a makijażystka, mistrzyni makijażu i zwyciężczyni niejednych Mistrzostw Polski Makijażystów, oraz Mistrzyni Polski Wizażystów 2015!
Nie czujecie się wystarczająco zachęcone? No to może zachęci Was fakt, że spotkanie nic nie kosztuje, no może oprócz chwili wolnego czasu. Wszystko jest całkowicie za darmo, czyli między innymi makijaże wykonane przez Annę Muchę, porady i ciekawostki dotyczące świata wizażu. Na koniec dodam, że będę tam ja :)
Na pewno zrobię relację z tego wydarzenia dla osób, które nie mogą wziąć udziału :) Także spodziewajcie się posta z tego niesamowicie ciekawego dnia, bo mogę Wam zdradzić, że na pewno to będzie dzień pełen ekscytacji i radości :)

Mam nadzieję, że zachęciłam Was wystarczająco! Będziecie? JA NA PEWNO :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz